ترفندهای جالب ویندوز 7
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترفندهای جالب ویندوز 7
نوشته شده در شنبه 5 مهر 1393
بازدید : 259
نویسنده : BENYAMIN

- انتقال پنجره‌ها به نمایشگرهای مختلف

یکی از قابلیت‌های ویندوز 7 در سیستم‌هایی با چند نمایشگر امکان انتقال پنجره‌ها از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر است. برای این کار کافی است از کلیدهای [Windows]+[Shift]+[Left] و [Windows]+[Shift]+[Right] برای انتقال پنجره‌ها به نمایشگر چپ و راست انتخاب کنید.

4- تغییر نام همزمان فایل‌ها

در ویندوز 7 امکان تغییرنام فایل‌های مختلف به‌صورت همزمان وجود دارد. برای این کار کافی است پوشه‌ها یا فایل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و کلید F2 را فشاردهید. به این ترتیب شماره‌ها به‌صورت خودکار به انتهای نام‌ها اضافه می‌شود.

5- وضع قوانین

اگر مجبور هستید کامپیوتر خود را با کابران دیگری به‌اشتراک بگذارید که نباید امکان نصب و دسترسی به برخی برنامه‌ها و سرویس‌ها را داشته باشند، می‌توانید از قابلیت AppLocker در ویندوز 7 استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید برای هر چیزی که متعلق به یک ناشر خاص، مثلاً مایکروسافت باشد، قوانینی تعیین کنید و اجازه دسترسی به آن برنامه‌ها و سرویس‌ها را به کاربران بدهید. برای این کار روی منوی Start کلیک، عبارت GPEDIT.MSC را تایپ کرده و کلید Enter را بزنید. در ادامه به این مسیر Computer Configuration > Windows Settings > Security Settings > Application Control Policies > AppLocker بروید. در این قسمت می‌توانید در این باره به وضع قوانین بپردازید






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
............ در تاریخ : 1393/7/5/6 - - گفته است :

داداش دمت گرم وبت عالیه خیلی اموزشات مفیده ممنون از اموزشات



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: