راه اندازی های مجدد سیستم را غیر فعال کنید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راه اندازی های مجدد سیستم را غیر فعال کنید
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 244
نویسنده : BENYAMIN

ویندوز همیشه پس از اتمام فرایند Windows Update به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. با تغییر حالت Windows Update از اتوماتیک به دستی می توانید این راه اندازی خودکار مجدد را متوقف نمائید. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

در کنترل پنل وارد قسمت Windows Update شده و بر روی گزینه 'Change Settings' کلیک کنید. از منوی کشویی باز شده کافی است تنها گزینه 'Never Check for updates (not recommended)' را انتخاب نمائید. اگر نمی خواهید اعمال دوره ای Windows Update فراموش شود بهتر است با انتخاب یک آیتم یادآور تقویم خود سرویس فوق را هفته ای یک یا دوبار بررسی نمائید.

شما همچنین می توانید با استفاده از ویرایشگر محلی Group Policy مسئله فوق را تحت پیگیری قرار دهید. برای اینکار ابتدا در کادر جستجوی منوی استارت گزینه Group Policy را تایپ کنید. اکنون از قاب سمت چپ به مسیر زیر بروید :


Edit Group Policy> Local Computer Policy> Computer Configuration> Administrative > Windows Component>Windows Update

کلیک راست نموده و Edit را انتخاب کنید. تنظیمات را بر روی Enabled قرار داده و بر روی Ok کلیک کنید. همین عملیات را در قاب قبل و برای گزینه 'Delay Results for Scheduled Installations' نیز انجام دهید.

(موفق باشید)






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hsdv در تاریخ : 1393/7/11/5 - - گفته است :
ممنون از اموزشا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: